برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
Real-Estate (1)

نتایج تحقیقات بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

در تحقیقات انجام شده در کشور انگلستان توسط سیلاس و بریان آبروز به موضوع بازاریابی در صنعت ساختمان مورد  توجه قرار گرفته است در این مقاله نویسنده تأکید دارد که به رویکرد سیستماتیک از طریق برنامه ریزی ، اجرا و ارزیابی فرآیندهای بازار در این دنیایی که به سرعت در حال تغییر است و نیاز ها و خواسته های مشتریان تغییر می  کند باید استرتژی های تهاجمی را بیش گرفت تا بتوان مزیت رقابتی ایجاد کرد و با سایر رقبا به رقابت پرداخت.

در مقاله ای دیگر که توسط چار چله و مایکل گاردین نوشته شده بود مهم ترین عوامل در زمینه استراتژی هایبازاریابی در صنعت ساختمان به امور مالی و منابع انسانی و مدیریت تأکید بسیار داشت و در این مقاله نویسنده در  نظر داشت یک مدل پویا را معرفی کند تا برای مقابله با تغییرات آنی یک برنامه ریزی گام به گام داشته باشد.

ادامه مطلب

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

نتایج تحقیقات بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

ساختمان ,صنعت ,مقاله ,تحقیقات ,کند ,نویسنده ,صنعت ساختمان ,مقاله نویسنده ,نتایج تحقیقات ,برنامه ریزی ,در این ,صنعت ساختمان ایران ,نتایج تحقیقات بازاریابی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

الف: ادبیات گزینگرا برنامه ریزی و کنترل پروژه جایی برای گفتن دلتنگیها Jonathan شادی همیشه شاد بهارانه3 قره باغی های همدان (عباس خان قره باغی 1213 _ 1288 هجری شمسی ) گ‍‍ودزیلا سواری معرفی کالا فروشگاهی حکایت